Söndag 18 juli mellan kl. 18 – 20.

Vi är välkomna till Helena Forsell Persson och Jan-Olof Westin till ett besök i en levande trädgård med doft av nyslaget och hässjat hö.

Det finns möjlighet att köpa fika eller ta med eget fika. Vi blir bjuden på saft som kommer från deras trädgård. Sittplatser finns.

Adress: Åstavägen 7, Matfors.
          Vägbeskrivning: (Sväng vänster vid 4-vägskorsning Dannes kiosk/Busstation. Kör cirka 600 meter. Kör ner till höger på Ryttarföreningens parkering. Fortsätt promenera till höger väg mot Rännö cirka 200 – 300 meter. Grått hus det första på vänster sida.) Det går bra att parkera vid Ryttarföreningen!

Välkomna hälsar Helena och Jan-Olof
          Info: Jeanette Falk 076-765 41 91 Helena: 070-289 33 36