Författararkiv: admin

GOD JUL och GOTT NYTT 2021

Matfors trädgårdsförening tackar alla medlemmar för ett fint 2020 och hoppas nu att 2021 börjar och fortsätter med ett friskt år. Var rädda om varandra. GOD JUL och GOTT NYTT 2021 Hälsning från Styrelsen o julmissen. Dela med dig!

Publicerat i Start | Kommentarer inaktiverade för GOD JUL och GOTT NYTT 2021

Julpyssel på Matfors Trädgård 14 december är fullbokat

Då julpysslet på Matfors Trädgård nu är fullbokat och kan ha färre deltagare p.g.a corona, så erbjuder Matfors Trädgård intresserade medlemmar “julpysselrarabatt” vid uppvisande av Medlemskort under  måndagen 14 december. Dela med dig!

Publicerat i Start | Kommentarer inaktiverade för Julpyssel på Matfors Trädgård 14 december är fullbokat

Kunddag Hanssons Vedspisar & Design

Torsdag 3 december 11.00-19.00 Hanssons Vedspisar bygg & design bjuder in Matfors Trädgårdsförening till en kund dag. Vi får 20 % rabatt under hela dagen vid uppvisande av medlemskortet. (Ej rabatt på brasvärme/ beställningsvaror). Vi får gärna sprida ut besöken … Fortsätt läsa

Publicerat i Start | Kommentarer inaktiverade för Kunddag Hanssons Vedspisar & Design

Julgröten 26 november är inställd

På grund av folkhälsomyndighetens skärpta råd angående covid-19 ställer vi in julgröten 26 november. Vi får hoppas på ett bättre år 2021. Dela med dig!

Publicerat i Start | Kommentarer inaktiverade för Julgröten 26 november är inställd

Kom ihåg att anmäla er till Höstmötet 22 oktober

Välkomna till Höstmöte Torsdagen den 22 oktober kl. 18.30 Folkan, Matfors Anmälan till: Maud: 070-262 19 21 maud.viklund@hotmail.com Jeanette: 070-765 41 91 jeanettefalk@telia.com senast måndag 19 oktober (pga Covid 19 behöver vi veta antalet personer) Informationsmöte Lotteri med fina vinster … Fortsätt läsa

Publicerat i Nyhetsarkiv | Kommentarer inaktiverade för Kom ihåg att anmäla er till Höstmötet 22 oktober