Författararkiv: admin

Våra medlemsrabatter (10% vid uppvisande av medlemskort)

Matfors Trädgård Evonella Garden i Bergsåker,  gäller inte snittblommor. Hanssons Vedspisar bygg & design, gäller ej brasvärme, trädgårdsdesign eller beställningsvaror. Medlemskortet måste visas upp – annars får vi ingen rabatt. Dela med dig!

Publicerat i Start | Kommentarer inaktiverade för Våra medlemsrabatter (10% vid uppvisande av medlemskort)

Inbjudan till årsmöte 12 mars 19.00

Inbjudan till Årsmöte Tisdagen den 12 mars kl. 19.00 Folkan i Matfors Inbjudan till årsmötet och verksamhetsberättelse för 2018 kan hämtas som pdf här: Inbjudan årsmöte 2019 Verksamhetsberättelse för år 2018 Årsmöte Lotteri med fina priser Vi bjuder på fika … Läs mer

Publicerat i Start | Kommentarer inaktiverade för Inbjudan till årsmöte 12 mars 19.00

Föredragsvecka på Simons Trädgård 25/2-3/3 2019

Simons Trädgård har föredragsvecka 25 feb – 3 mars 2019. Läs mer på deras facebooksida. https://www.facebook.com/Simons-Tr%C3%A4dg%C3%A5rd-624551470994264/ Dela med dig!

Publicerat i Start | Kommentarer inaktiverade för Föredragsvecka på Simons Trädgård 25/2-3/3 2019

Kurs i Trädgårdsdesign Elin Westman & ABF

Elin Westman & ABF anordnar en kurs i grundläggande trädgårdsdesign som startar tisdag den 19 mars, 18:30-20:45. Kursen kostar 1795, har för tillfället 6 ledig platser och innehåller 8 st kurstillfällen. Länk till kursen här: https://www.abf.se/arrangemang/vasternorrlands-lan/sundsvall/design-inredning-tradgard/tradgardsdesign-i-sundsvall-grundlaggande/ Dela med dig!

Publicerat i Start | Kommentarer inaktiverade för Kurs i Trädgårdsdesign Elin Westman & ABF

God Jul & Gott Nytt År

Nu när julen står för dörren och odlingssäsongen ännu är några månader bort så vill vi önska er alla en riktigt God Jul & Gott Nytt År   Dela med dig!

Publicerat i Start | Kommentarer inaktiverade för God Jul & Gott Nytt År