Författararkiv: admin

Kallelse till årsmöte och inbjudan till höstmöte

Tisdagen den 12 oktober kl 18.30. Plats Folkets Hus. Handlingar medföljde förra utskicket. Kaffe, fikabröd, lotteri. Föreläsning med trädgårdsmästare Mats Andersson, Fågelviks Trädgård. Anmälan till Maud 070-2621921,  senast 8 oktober. Välkomna! Dela med dig!

Publicerat i Start | Kommentarer inaktiverade för Kallelse till årsmöte och inbjudan till höstmöte

Kundkväll på Hanssons Vedspisar Onsdag 6 okt kl. 17 – 19

Helene på Hanssons Vedspisar Bygg & Design hälsar oss välkomna till en kundkväll Specialpris under kvällen på anvisade Trädgårdsrelaterade produkter på övervåningen, t.ex. växtstöd, växtdekorationer krukor. Stor Fyndhörna som startar vecka 39 – med lagerrensning på udda varor. Det bjuds på … Fortsätt läsa

Publicerat i Start | Kommentarer inaktiverade för Kundkväll på Hanssons Vedspisar Onsdag 6 okt kl. 17 – 19

Besök hos Mats i Fågelviks Trädgård 25 september.

Mats på Fågelviks trädgård tar emot oss i år. Vi samåker i egna bilar på ett säkert sätt. Ta med eget fika och lunch, dagen blir lång. Långt att köra. Mats brukar ta god tid på sig att visa runt. … Fortsätt läsa

Publicerat i Start | Kommentarer inaktiverade för Besök hos Mats i Fågelviks Trädgård 25 september.

Tramp Rudekullen 11/8 samt plantloppis 18/9

Tramp på Rudekullen 11 augusti kl.18.00 Perenner & snittblommor till salu. Nystartad trädgård uppbyggd med återvunna material. Ta med eget fika det finns sittplatser. Adress Rude 186 Info: Jeanette 076-765 41 91 Plantloppis/marknad Rännögården 18 september. Anmälan: Jeanette 076-765 41 … Fortsätt läsa

Publicerat i Start | Kommentarer inaktiverade för Tramp Rudekullen 11/8 samt plantloppis 18/9

Tramp/besök hos Helena Forsell Persson och Jan-Olof Westin