Helene på Hanssons Vedspisar Bygg & Design hälsar oss välkomna till en kundkväll

Specialpris under kvällen på anvisade Trädgårdsrelaterade produkter på övervåningen, t.ex. växtstöd, växtdekorationer krukor. Stor Fyndhörna som startar vecka 39 – med lagerrensning på udda varor.

Det bjuds på kaffe.

Matfors Trädgårdsförening har alltid 10 % vid uppvisande av aktuellt medlemskort!

Det finns ca 8 parkeringsplatser på gården beroende på hur bilarna ställer sej, annars finns det parkeringar i närområdet Dalgatan uppåt mot pizzerian eller nere vid järnvägen. Mer info: Helene Wallin 070-588 12 80.

Välkomna hälsar Helene, Patrik & Pontus.

Hanssons Vedspisar Bygg & Design AB Adress: Bergsgatan 72, Sundsvall