Föreläsare är Peter Bryngelsson, han kommer berätta om åtgärder man kan göra i sin trädgård för att underlätta odlandet i perioder av torka. I sin prisbelönta visningsträdgård Kuppramåla (årets trädgård 2016) har han provat dessa åtgärder. Trädgården ligger i ett av de mest torkdrabbade områdena i Sverige.

23 januari, klockan 18.00, Programsalen, Kulturmagasinet
          Pris: Medlem 120:, Icke medlem 150:- (Swish/kontant)
          Biljettförsäljning på plats från 16.00, insläpp från 17.30 (Begränsat antal platser)

Följ länken nedan till inbjudan