Sommarresan går till Höga Kusten

Den går lördagen den 28 juli. En heldag i trädgårdens tecken där följande ingår: besök i privata trädgårdar, inträde för besök i visningsträdgårdar. Även en bra lunch, gott fika och så avslutar vi med en gemensam trerätters middag med härlig utsikt! Och så besök på en plantskola förstås!

Hoppas du vill åka med! Vi ger dig som medlem första tjing i en vecka, innan vi ger andra möjlighet att anmäla.

Här finns information: Inbjudan  Anmälan

Pris: 1100 kr för medlem, 1400 kr för icke medlem
          Senast den 20 juni behöver du, som vill med, anmäla och betala till pg 815194-6.