Julpyssel / Julplantering

Måndag 11 december kl. 17.30 och kl. 18

Matfors Trädgård bjuder in Matfors Trädgårdsförening även i år och det är en fin tradition som vi har samarbete med i många år.

Blommor, material till pynt finns att köpa. Det är okej att ta med egna krukor för plantering.
          Material finns i iordningställt för de som någon vill tillverka kransar. (Stommar finns att köpa).
          Fina rabatter på det material/blommor/pynt vi använder under kvällen. Vi bjuds på gott fika!

Två tider att välja på – kl. 17.30 eller kl. 18. (Välj tid vid anmälan!).

Välkomna hälsar Maria och Chatrine

Adress: Egnahemsvägen 15, Matfors

Anmälan senast fredag 8 december till: Jeanette 076-765 41 91 jeanettefalk@telia.com