Inläggsarkiv Senaste kommentarer
      Prenumerera på medlemsutskick Arkiv Senaste inläggen Inläggsarkiv Sidor Senaste inläggen Sidor Senaste kommentarer
        Inläggsarkiv Senaste kommentarer

Höstmöte Tisdagen den 4 oktober kl. 18.00
          Vi håller till på Rudegården, Adress: Rude 187, Matfors

• Höstmöte
          • Förslag på höjd medlemsavgift
          (Från 50 kr till 100 kr/ person). Beslut tas om att gälla från 2023.

• Kom med förslag på nya resmål, besöksträdgårdar, kurser!
          ◦ Vi bjuder på Kaffe och fikabröd
          ▪ Lotteri

Caroline och Adam kommer och berättar om sin verksamhet på Rudekullens trädgård

Anmälan senast fredag 30 september till: Maud 070-262 19 21 maud.viklund@hotmail.com
          Välkomna hälsar styrelsen!

Aktiviteter under hösten

Måndag 19 september kl. 11 18 Kund dag Hanssons Vedspisar

Helene på Hanssons Vedspisar Bygg & Design hälsar oss välkomna! Ingen anmälan behövs!
          Utförsäljning av växt & klätterstöd, trädgårdsdekorationer, samt påfyllt rejält i lagerrensningsrum med blandad kompott från butikens sortiment som vi får förtur på.

Föreningen har alltid 10 % rabatt på inredning och design till hem & trädgård, på ordinariepris ej rabatterade varor. (Rabatten gäller ej på brasvärme). Visa medlemskort för att få rabatten. Kaffe och kaka
          Adress: Bergsgatan 72, Sundsvall

Torsdag 24 november kl. 18.00 Julgröt Vivsta Bygdegård

Julgrötskväll Vivsta Bygdegård. Vi bjuder glögg och pepparkaka. Risgrynsgröt & skinksmörgås. Kaffe och någon kaka med julig smak. Självkostnadspris 80 kr, för gröt, skinksmörgås, kaffe & kaka.
          Juklappspaketbyte paketets värde ca 50 kr. Underhållning ej klar!
          Anmälan senast torsdag 17 november till: Charlotte 070-174 08 17 mcgraneheim@hotmail.com
          Adress: Vivsta 154, Matfors

Måndag 12 december kl. 17 och kl. 18 Julpyssel Matfors Trädgård

Julpyssel kallar vi det men det är kanske mer julplantering för dom flesta.Det finns material till kranstillverkning. Tar man med egna krukor visa innan plantering! Bra rabatt på det vi handlar och gott fika bjuds vi på under kvällen.

Coronatider eller inte har vi två tider att välja kl. 17 eller kl. 18. (Välj tid vid anmälan!) Välkomna hälsar Maria och Chatrine.Anmälan senast fredag 10 december till: Jeanette 076-765 41 91 jeanettefalk@telia.com

Adress: Egnahemsvägen 15, Matfors

Medlemsinformation

Matfors Trädgård, Evonella Garden i Bergsåker & Hanssons Vedspisar. Vi får 10 % rabatt när vi visar medlemskortet.

Ny medlem i vår förening?

Besök vår hemsida! Stadgar, bilder från våra resor, trädgårdstramper som föreningen har besökt! Registrera din e-postadress via länk på hemsidan/ eller kontakta någon i styrelsen!Förutom kallelse till Årsmöte där vi skickar ut medlemskort – är det bra om vi får skicka inbjudan/ kallelser/ eller annat av intresse med e-postadress. Föreningen sparar pengar på dyra porton!!
          Vi lägger löpande ut info på hemsida och Facebook.

Om inte medlemsavgiften betalas in under året, avslutas medlemskapet under nästkommande år.

Frågor angående medlemskap hör gärna av er till mig! Jeanette: 076-765 41 91 jeanettefalk@telia.com

www.matforstradgardsforening.se

I samarbete med ABF

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail Dela med dig!

av admin