Inläggsarkiv Senaste kommentarer
      Prenumerera på medlemsutskick Arkiv Senaste inläggen Inläggsarkiv Sidor Senaste inläggen Sidor Senaste kommentarer
        Inläggsarkiv Senaste kommentarer

6 april 17.00-19.00

Kundkväll- Hanssons Vedspisar bygg & design
          Hanssons Vedspisar bygg & design bjuder in till en kundkväll. Rabatt vid uppvisande av medlemskortet. Trädgårdsinredning, till trädgården, fina påsktuppar, eventuellt något specialerbjudande. {Obs! Ingen rabatt på brasvärme eller beställningsvaror).
          Kaffe och kaka blir vi bjudna på!
          Välkomna hälsar Helene, Patrik & Pontus
          Hanssons Vedspisar, Bergsgatan 72, Sundsvall

Måndag 11 april Kl. 17.00 och 18.00

Vår & inspirationskväll – Matfors Trädgård Välkommen till inspirationskväl! på Matfors Trädgård. Påskplantering eller vårplantering med penseeer
          Gör egna planteringar eller köp växter för plantering hemma, det är förberett med jord för plantering.
          Det är okej att ta med egna krukor till plantering, säg till innan! Bra rabatter på det vi handlar under kvällen – visa medlemskortet. Välkomna hälsar Maria och Chatrine! Vi blir bjuden på fika!
          Anmälan senast 6 april till:
          Jeanette 076-765 4191 /jeanettefalk@telia.com
          Matfors Trädgård, Egnahemsvägen 15, Matfors

Tisdagen den 17 maj kl. 19.00

Vårmöte på Simons Trädgård i Njurunda!

Enklare informationsmöte. Kaffe/ the och kaka bjuds det på!
          Rabatt på växter är 20 % –   övrig rabatt under kvällen är det 10 %.
          Adress: Njurundavägen 18.
          Anmälan: Maud: 070-262 19 21 eller Jeanette: 076-765 41 91, senast fredag 13 maj.

Lördag 28 maj kl. 11-13

Plantloppis på Vivsta Bygdegård Arrangör: Vivsta Bygdegård Plantloppisen anordnas utomhus. Lämna växter & plantor gärna kvällen före! Försäljningen går till Vivsta Bygdegårdsförening!
          Info: Charlotte Graneheim Tel: 070-174 08 17
          Vivsta Bygdegård, Vivsta 154, Matfors
          Mer information på Vivsta Bygdegårds hemsida. https://vivstagarden.se/

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail Dela med dig!

av admin