Medlemsutskick

Utskicksarkiv

Här nedan kan du som är medlem prenumerera på vårt medlemsutskick eller uppdatera dina uppgifter om du redan är prenumerant.
          Använd  den här  länken för att registrera dig Prenumerera på medlemsutskick.

När du fyllt i formuläret så får du ett e-postmeddelande med en länk för att bekräfta din prenumeration. Det kan hända att ditt e-postprogram skickar meddelandet till din SPAM-mapp, så kolla där om du inte fått  e-postmeddelandet.

För att uppdatera dina uppgifter använd länken längst ned i det senaste utskicket du fått
          eller använd länken ovan och skriv in dina uppgifter på nytt på nytt o klicka på ”Prenumerera på lista”.
          Du kommer då att få ett felmeddelande att e-postadressen redan är registrerad.
          Se bilden nedan.

Då klickar du på texten ”Klicka här för att uppdatera din profil” du kommer då att
          få e-post med en länk för att uppdatera dina uppgifter.

Här kan du avregistrera dig från vårt  medlemsutskick.
          Avregistrera dig