Inläggsarkiv Senaste kommentarer
      Prenumerera på medlemsutskick Arkiv Senaste inläggen Inläggsarkiv Sidor Senaste inläggen Sidor Senaste kommentarer
        Inläggsarkiv Senaste kommentarer

Hej goa trädgårdsvänner.

Tråkigt nog så måste vi meddela att resan till Wasa är inställd på grund av för få anmälda. Vi jobbar på plan B för att göra det så bra som möjligt. Tack till er som var intresserade för resan.

Vi vill påminna om vår Vasa-resa den 1 – 3/6 2018 och hoppas på att så många som möjligt vill o kan följa med.

Vi har också skickat inbjudan till Sundsvalls trädgårdsförening så vi får fylla en buss ( 40 personer). Fundera inte för länge. Bindande anmälan fr o m den 25/5.
          Mer info om resan o pris kan ni få om ni ringer Maud Viklund 070-2621921 som även tar emot anmälan till resan.

Välkomna

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail Dela med dig!

av admin